محل لوگو

61ایده کسب درآمد از اینترنت


در ابتدای کار باید بگم که کسب درآمد از اینترنت مانند کارهای دیگر سختی های خودش را دارد و یک شبه شما را پولدار نمی کند.پس اگر تصور می کنید که با خرید این محصول می توانید بدون هیچ زحمت و تلاشی پول زیادی به دست آورد. باید بگم که سخت در اشتباهید و میزان کسب درآمد شما از این محصول بستگی به تلاش و زحمتی که می کشید دارد پس اگر فکرمی کنید نمی تونید این سختی ها را متحمل بشید لطفا این محصول رو نخرید. حالا این محصول چی هست؟؟؟

این محصول شامل: 15ایده کسب درآمد از تلگرام

15 ایده کسب درآمد از اینستاگرام

30ایده کسب درآمد اینترنتی و غیر اینترنتی

1 ایده طلایی برای کسب درآمدبیشتر و سریعتر

این محصول 61 ایده دارد که بیشترشون نیاز به تخصص خاصی و سرمایه بالای ندارد خب بعضی هم نیاز به تخصص و سرمایه دارند. اما قول میدم حداقل یکی از ایده برای شما که در هرسن و سال و هر مدرک تحصیلی که دارید یخورد.تمام این 61 ایده قانونی و حلال هستند. قیمت این محصول 50هزارتومان است اما شما می توانید این محصول رو می تونید فقط فقط 29هزار تومن خریداری کنید.

آیا کسب درآمد از اینترنت واقعیت دارد؟ با وجود سایت های بزرگ ایرانی تا حدودی میشه به درآمد آن ها پی برد و این قدرت کسب و کارهای اینترنتی را نشان می دهد. سایت هایی مثل دیجی کالا و بازار درآمدهای عجیب و غریبی دارند که میشه گفت تو هیچ کسب و کار سنتی نمیشه به این درآمد های نجومی در روز رسید. شاید باور کردنش سخت باشد ولی فروش دیجی کالا در بعضی از روزها به یک میلیارد تومان هم رسیده است. همین اعداد عجیب و غریب و شاید دست نیافتنی نشان دهنده واقعیت است. چه کسانی می توانند از این محصول استفاده کنند؟ همه با هر سن وسال و هر مدرک تحصیلی که دارند می توانند از این محصول استفاده کنند.

برای کسب درآمد از این محصول حتما باید سرمایه اولیه داشته باشیم؟ خیر.شما می توانید بدون هیچ سرمایه ای، درآمد خوبی داشته باشید.

اگر با استفاده از این محصول درآمدی به دست نیاوردم چی؟ تضمین بازگشت وجه. اگر کسی به تمام راهکارهایی که گفتم به درستی عمل کند. و پس از گذشت حداقل یک ماه نتواند کسب درآمد کند می تواند به آیدی من در تلگرام (aligk28)مراجعه کند و پولی که برای خرید این محصول داده،پس بگیرد و این تنها شرط برای بازگشت وجه می باشد.

چرا سایت شما دارای نماد اعتماد الکترو نیکی نمی باشد؟ سایت من زیر مجموعه ای از سایت www.4kia.ir می باشد. اگر به این سایت مراجعه کنید می بینید که این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال است. و تمام پرداختی ها تحت کنترل SSL است پس نگران نباشید. سخن آخر این است که کسب درآمد از اینترنت واقعیت دارد اما نه این که بتوان با روزی 2 ساعت کار کردن به درآمد میلیونی رسید و اگر کسی هستید که نمی خواهید سختی بکشید لطفا این محصول را خریداری نکنید.


مبلغ قابل پرداخت 76,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 362

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما